Velkommen til bloggen min! :-)

Så hyggelig at akkurat du titter innom! :-)

Ble introdusert for en fantastisk "scrappeverden" høsten 2010 og siden har det blitt mye papir, lim og glitter.

Om du "scroller" deg nedover og titter litt rundt, vil du for det meste finne mine papirkreasjoner.
Lager mest kort, men prøver meg også på en LO i ny og ne. Stilen min tror jeg kan kalles "hummer&kanari".


Storkoser meg med denne hobbyen som har uante muligheter for utfoldelse på det kreative plan.
Liker også å strikke og hekle... så kanskje ikke alt som kommer
her er av papir! :-)

Blir veldig glad om du legger igjen en liten kommentar.
Ha en riktig fin dag!

lørdag 15. oktober 2011

Til Dåpsbarnet

Rosa dåpskort.
Dette sender jeg inn til Rosa Sløyfe  hos Anonyme Skrappere.

Målet med aksjonen er å spre informasjon, øke kunnskap og støtte forskning om brystkreft.
(klikk på Rosa Sløyfe, så kan du lese mer)



Ark Memories, punch MS, hjertedies NS, blonde Korthobby, blomster og perler Kort og Godt, stempel Storyteller.
Har til og med pyntet baksiden !!! :-)

Utfordringer:
Sukkersøtt - brettekort

4 kommentarer:

  1. Nydelig dåpskort i flott bretting.
    Takk for at du deltar hos Sukkersøtt, lykke til.
    Klem Nancy;0)

    SvarSlett
  2. Åå.. for et herlig dåpskort du har laget. *Smelt*

    Takk for at du er med på ukens utfordring hos Sukkersøtt!

    Klem Camilla

    SvarSlett
  3. Kjempesøtt kort til et dåpsbarn.
    Takk for at du deltar hos Sukkersøtt.

    SvarSlett
  4. Kjempe søt, og veldig lekkert med den puncha kanten rundt.
    Tusen takk for at du er med å støtter rosa sløyfe aksjonen inne hos anonyme scrappere.
    Marit

    SvarSlett