Velkommen til bloggen min! :-)

Så hyggelig at akkurat du titter innom! :-)

Ble introdusert for en fantastisk "scrappeverden" høsten 2010 og siden har det blitt mye papir, lim og glitter.

Om du "scroller" deg nedover og titter litt rundt, vil du for det meste finne mine papirkreasjoner.
Lager mest kort, men prøver meg også på en LO i ny og ne. Stilen min tror jeg kan kalles "hummer&kanari".


Storkoser meg med denne hobbyen som har uante muligheter for utfoldelse på det kreative plan.
Liker også å strikke og hekle... så kanskje ikke alt som kommer
her er av papir! :-)

Blir veldig glad om du legger igjen en liten kommentar.
Ha en riktig fin dag!

torsdag 6. oktober 2011

Herrekort og et lite spørsmål

Lagde et herrekort i "hyrten og styrten" i går.
Til en onkel av guttene som hadde bursdag for litt siden.
Fikk prøvd det nye stempelet mitt... og det er unektelig ganske tøfft!!

Så lurer jeg på en ting...??
Distressing... er det rett og slett å sverte kantene... eller må de også "tafses"???
Er ikke inne i alle "faguttrykk"! :-)

Ark Tim H som er embosset og pusset, stempel Kort og Godt, Panduro og Storyteller.
Dies NS, filmnegativ Tim H, charm Korthobby som er embosset svart. 
Svertet avispapir og 2 knapper.
Distresset kanter med walnut stain.

Utfordringer:
Cardandscrap - distress/embossing
DYSU - brun/ brown
Anonyme Scrappere - knapper
Skrapperiket - sirkler


9 kommentarer:

  1. Flott herrekort med lekre detaljer.
    Takk for at du deltar på Card and scrap sin utfordring, lykke til!

    SvarSlett
  2. Ååå, det var virkelig et råkult herrekort. Tøft motiv og så stilig satt sammen. Distresse er rett og slett å sverte kantene ja, og du må ikke "tafse" dem først.

    Klem, Trine :)

    SvarSlett
  3. Så stilig og tøft herrekort. Herlige og flotte detaljer. Tusen takk for at du deltar hos Do You Stack Up.

    -Wenche

    NB: Distressing kan være sverting av kanter, rufsing av kanter eller begge deler samtidig.

    SvarSlett
  4. Fabulous masculine card! Love all you layering and details. Thanks for joining us at DYSU.

    SvarSlett
  5. Hvor er det lækkert... super flot stempel og fine detaljer.
    Distressing er at sværte kanter, mener jeg :-)

    God weekend!!!

    SvarSlett
  6. That embossing and distressing is fantastic! Thanks so much for joining us at DYSU!

    SvarSlett
  7. Tusinde tak for at du deltager i vores udfordring på Card and Scrap!!!

    SvarSlett
  8. Stilig kort.

    Takk for at du deltar på utfordringen vår.

    Wenche, Scrapperiket.

    SvarSlett
  9. Kjempestilig kort med tøffe detaljer!!
    Takk for at du deltar hos Anonyme Scrappere :-)

    SvarSlett