Velkommen til bloggen min! :-)

Så hyggelig at akkurat du titter innom! :-)

Ble introdusert for en fantastisk "scrappeverden" høsten 2010 og siden har det blitt mye papir, lim og glitter.

Om du "scroller" deg nedover og titter litt rundt, vil du for det meste finne mine papirkreasjoner.
Lager mest kort, men prøver meg også på en LO i ny og ne. Stilen min tror jeg kan kalles "hummer&kanari".


Storkoser meg med denne hobbyen som har uante muligheter for utfoldelse på det kreative plan.
Liker også å strikke og hekle... så kanskje ikke alt som kommer
her er av papir! :-)

Blir veldig glad om du legger igjen en liten kommentar.
Ha en riktig fin dag!

fredag 14. oktober 2011

Sjokolade

En sjokolade-eske etter te-eskemalen min.
Kan godt putte aftereight oppi her... mmmmm!


Ark Kaiser Kraft, blomster Papir design, sløyfe og sommerfulg Nille, blonde Panduro, dies Spellbinders og NS, punch MS, stempel Storyteller, liquid pearls. Blomstene er så klart... glimmermistet! :-)

Baksiden med plass til å skrive noen ord:

Utfordringer:
Anonyme Scrappere - sjokolade


Takk til alle som skriver fine kommentarer på bloggen min!
Setter stor pris på det!! :-)

1 kommentar:

  1. SÅ smuk en æske... en god ide med plads til teksten bagpå. Jeg kommer også med en te-æske på min blog idag :-)

    God weekend!!!

    SvarSlett