Velkommen til bloggen min! :-)

Så hyggelig at akkurat du titter innom! :-)

Ble introdusert for en fantastisk "scrappeverden" høsten 2010 og siden har det blitt mye papir, lim og glitter.

Om du "scroller" deg nedover og titter litt rundt, vil du for det meste finne mine papirkreasjoner.
Lager mest kort, men prøver meg også på en LO i ny og ne. Stilen min tror jeg kan kalles "hummer&kanari".


Storkoser meg med denne hobbyen som har uante muligheter for utfoldelse på det kreative plan.
Liker også å strikke og hekle... så kanskje ikke alt som kommer
her er av papir! :-)

Blir veldig glad om du legger igjen en liten kommentar.
Ha en riktig fin dag!

lørdag 1. oktober 2011

Heldige meg!!

Vant utfordring hos Sukkersøtt!
Se så mye fint Wenche, Korthobby, hadde lagt i posen!
Takk til Sukkersøtt og takk til Wenche!


2 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye! Der har du mye fint å pynte med.Jeg har akkurat nå malt noen store metallhjørner fra Wenche m/ hvit akrylmaling -kanskje jeg skulle ha embosset dem hvit -får se..
    Så flotte kort du har laget siden sist jeg var innom. Har nå ei helg hjemme, det gjør godt etter mye farting(tåler vel mindre med åra). Det ble også i år en topp tur til Lillestrøm, vi kom vel hjem alle sammen med ei litt lettere lommebok.
    Ha en fin søndag!
    Merete

    SvarSlett
  2. Heldiggrisen :) og gratulerer som topp 4 i Sketchy colors denne veka.
    Og klart det er lov til å lifte Charlie Chaplin-kortet mitt. Det er jo ein ære :) Bildet eg har bruktv, var ett av dei første bildene som dukka opp når eg søkte på google billedsøk.

    SvarSlett