Velkommen til bloggen min! :-)

Så hyggelig at akkurat du titter innom! :-)

Ble introdusert for en fantastisk "scrappeverden" høsten 2010 og siden har det blitt mye papir, lim og glitter.

Om du "scroller" deg nedover og titter litt rundt, vil du for det meste finne mine papirkreasjoner.
Lager mest kort, men prøver meg også på en LO i ny og ne. Stilen min tror jeg kan kalles "hummer&kanari".


Storkoser meg med denne hobbyen som har uante muligheter for utfoldelse på det kreative plan.
Liker også å strikke og hekle... så kanskje ikke alt som kommer
her er av papir! :-)

Blir veldig glad om du legger igjen en liten kommentar.
Ha en riktig fin dag!

onsdag 12. oktober 2011

Julekort

Et julekort etter skissen til Papirdukkene.
Her er det litt snø i luften, og snø det er regn i "kald form"
Sender inn til Sukkersøtt

Ark Maja, punch MS, stempel vetikkje, blonde Panduro, dies NS.
Liqid pearl silver og glitterlim.

3 kommentarer:

  1. Som du produserer lekre saker, nydelige julekort og den vesken var kjempefin.
    Klem Sissel

    SvarSlett
  2. Nydelige julekort du lager -du er kommet godt i gang med jula...
    Stilig veske og kortet under også!
    Ha en fin kveld og snart ei God helg!
    Merete

    SvarSlett
  3. Så utrolig nydelig julekort du har laget! Det motivet var kjempeflott, og så stilig det ble med punchekanter, både som ramme og bak motivet.
    Tuusen takk for at du deltok hos Sukkersøtt!
    Klem, Yvonne

    SvarSlett