Velkommen til bloggen min! :-)

Så hyggelig at akkurat du titter innom! :-)

Ble introdusert for en fantastisk "scrappeverden" høsten 2010 og siden har det blitt mye papir, lim og glitter.

Om du "scroller" deg nedover og titter litt rundt, vil du for det meste finne mine papirkreasjoner.
Lager mest kort, men prøver meg også på en LO i ny og ne. Stilen min tror jeg kan kalles "hummer&kanari".


Storkoser meg med denne hobbyen som har uante muligheter for utfoldelse på det kreative plan.
Liker også å strikke og hekle... så kanskje ikke alt som kommer
her er av papir! :-)

Blir veldig glad om du legger igjen en liten kommentar.
Ha en riktig fin dag!

torsdag 13. oktober 2011

Jul i emboss og distress

Her har jeg prøvt meg på embossing.
Artig teknikk, men trenger å øve meg!
Slik ble iallefall kortet som jeg sender inn til Card and scrap.

Ark Tim H som er embosset med dies fra Mariannedesign, så pusset for å få fram mønsteret
( disse arkene er bare helt supre!!).
Stemplet og varmembosset tekst og kanter. Dies Spellbinders og blomster Kort og Godt.
Små stjerner fra ek punch.
Hele kortet er glimmermistet.


3 kommentarer:

  1. Nydeligt julekort. 1000 1000 1000 tak fordi du deltager i udfordringen på Card and scrap :)

    SvarSlett
  2. Herligt !!!!!
    God helg!!!!!!!!!
    Klem !!!!!!!!!!!!!!!!

    SvarSlett
  3. Så skønt et kort... flot embosset.

    Tak fordi du deltager i udfordringen på Card and scrap.

    SvarSlett