Velkommen til bloggen min! :-)

Så hyggelig at akkurat du titter innom! :-)

Ble introdusert for en fantastisk "scrappeverden" høsten 2010 og siden har det blitt mye papir, lim og glitter.

Om du "scroller" deg nedover og titter litt rundt, vil du for det meste finne mine papirkreasjoner.
Lager mest kort, men prøver meg også på en LO i ny og ne. Stilen min tror jeg kan kalles "hummer&kanari".


Storkoser meg med denne hobbyen som har uante muligheter for utfoldelse på det kreative plan.
Liker også å strikke og hekle... så kanskje ikke alt som kommer
her er av papir! :-)

Blir veldig glad om du legger igjen en liten kommentar.
Ha en riktig fin dag!

søndag 9. oktober 2011

LO

En LO av minstemann.
Julaften 1997. Han gjemte seg under bordet og storkoste seg med farfars lakris! :-)
Sender inn til Skissedilla

Hvitt ark som er glimmermistet i brunt og grønt, hvit acrykmaling rund bildet, sikksakksydde kanter. Rammestempel kjøpt Stampersheaven, blomster Kort og Godt, dies NS og mariannedesign.


"Laksisen" er snurret tørkepapir som er malt med acrylmaling og glimmermistet.
Båndet under er snurret tørkepapir som jeg bruker i glimmermist-kassa mi. Blir farger i alle sjateringer!

3 kommentarer:

  1. Fikk lyst på lakris jeg nå :) Nyydelig LO! Og et skikkelig herlig bilde! Tusen takk for at du deltar!

    SvarSlett
  2. Råtøff denne Loèn. Artig lakriser du har laget, den ser jo helt ekte ut. Flink du Sissel.
    Ha en fin uke.

    Klem ;-)

    SvarSlett
  3. Rålækkert lo... herligt billede og super flot lakrids.

    God mandag!!!

    SvarSlett