Velkommen til bloggen min! :-)

Så hyggelig at akkurat du titter innom! :-)

Ble introdusert for en fantastisk "scrappeverden" høsten 2010 og siden har det blitt mye papir, lim og glitter.

Om du "scroller" deg nedover og titter litt rundt, vil du for det meste finne mine papirkreasjoner.
Lager mest kort, men prøver meg også på en LO i ny og ne. Stilen min tror jeg kan kalles "hummer&kanari".


Storkoser meg med denne hobbyen som har uante muligheter for utfoldelse på det kreative plan.
Liker også å strikke og hekle... så kanskje ikke alt som kommer
her er av papir! :-)

Blir veldig glad om du legger igjen en liten kommentar.
Ha en riktig fin dag!

onsdag 2. november 2011

Shaker kort

Har sett disse shaker-kortene, men ikke helt skjønt hva det var. 
Audhild lagde et på treffet i helga, og da så jeg jo at det var perler under galatinglasset.
Festlig!!

Måtte bare prøve meg på et slikt.
Hadde ikke slike småperler som skal være inni, men fant noen piresmå blå perler i "hobbyeska" mi.
Ark Pion og Papirdesign, stemplet rundt- Storyteller, blonde Panduro, perler Kort og Godt, dies NS, charms Korthobby.
Glitterlim.

Utfordringer:

Papirdokkene - 1,2,3
Vintage - blonde
Kort og Godt - blått julekort
Sukkersøtt - blonde, blomster, glitter, charms
Nordsalten - snøkrystaller


9 kommentarer:

  1. Så vakkert kort...blå julekort, syns jeg er så fint, spesielt med den blå ramma og de søte perlene.

    Takk for at du deltar hos sukkersøtt. Lykke til!
    Angella

    SvarSlett
  2. Vakkert og stemningsfult kort. Tusen takk for at du deltar hos NordSalten Hobbyklubb.

    -Wenche

    SvarSlett
  3. Det ble kjempefint! Nydelig mønsterark, og den ramma er flott ja. Perlene dine ble jo fine, men jeg kunne jo virkelig ha gitt deg noen av mine da...tenkte ikke på det:-)

    SvarSlett
  4. Åh, dette ble jo skikkelig lekkert da! Og så nyydelige farger! Det blir nok en veldig glad mottaker av dette kortet til jul :)
    Tuusen takk for at du deltar hos Sukkersøtt!
    Klem, Yvonne

    SvarSlett
  5. For et herlig jule shaker kort!
    Nydelige farger og supre detaljer. Passet godt med blå perler under rammen :)
    Takk for at du deltar hos Sukkersøtt denne uken og lykke til!
    Klem fra Jill

    SvarSlett
  6. Så vakkert julekort! Herlige blåfarger og et nydelig motiv. De små blå perlene var jo bare så søte inni der.)

    Takk for at du scrapper med oss Papirdokker

    Smil fra Anne:)

    SvarSlett
  7. Nydelig blå shaker julekort du har laget! Shaker kort er noe jeg har igjenn å prøve :O))
    Takk for at du deltar hos vintage Utfordring denne gang :O)
    Ha en flott helg!
    Hilsen Nina.

    SvarSlett
  8. Det var et nyyydelig shakerkort. Og kjempefint med blå perler inni.
    Takk for at du deltar hos Papirdokkene.

    Klem :o)

    SvarSlett
  9. nydelig blått vintage kort :D
    takk for at du deltar hos vintage udfordring!
    klem linda s l

    SvarSlett