Velkommen til bloggen min! :-)

Så hyggelig at akkurat du titter innom! :-)

Ble introdusert for en fantastisk "scrappeverden" høsten 2010 og siden har det blitt mye papir, lim og glitter.

Om du "scroller" deg nedover og titter litt rundt, vil du for det meste finne mine papirkreasjoner.
Lager mest kort, men prøver meg også på en LO i ny og ne. Stilen min tror jeg kan kalles "hummer&kanari".


Storkoser meg med denne hobbyen som har uante muligheter for utfoldelse på det kreative plan.
Liker også å strikke og hekle... så kanskje ikke alt som kommer
her er av papir! :-)

Blir veldig glad om du legger igjen en liten kommentar.
Ha en riktig fin dag!

tirsdag 1. november 2011

Blåjul

...rett og slett...

Ark Pion... eller er det Maja??, charms Korthobby, punch MS, perler KortogGodt, stempel KH og den nydelige lille frøken fant jeg på nett. 
Litt glitterlim.
Utfordringer:
Kort og Godt - blått julekort

3 kommentarer:

  1. Så smukke og nydelige vintage kort... og en rigtig skøn flaskepose.

    God dag til dig

    SvarSlett
  2. Nydelig.....rett og slett! :-)

    SvarSlett
  3. Kortet er bare helt nusselig, så flink du e ;-)

    Stor klem fra meg, godt å se at du er tilbake her i bloggen. Har vært noen dager der du ikke har lagt ut noe He, he ....

    SvarSlett