Velkommen til bloggen min! :-)

Så hyggelig at akkurat du titter innom! :-)

Ble introdusert for en fantastisk "scrappeverden" høsten 2010 og siden har det blitt mye papir, lim og glitter.

Om du "scroller" deg nedover og titter litt rundt, vil du for det meste finne mine papirkreasjoner.
Lager mest kort, men prøver meg også på en LO i ny og ne. Stilen min tror jeg kan kalles "hummer&kanari".


Storkoser meg med denne hobbyen som har uante muligheter for utfoldelse på det kreative plan.
Liker også å strikke og hekle... så kanskje ikke alt som kommer
her er av papir! :-)

Blir veldig glad om du legger igjen en liten kommentar.
Ha en riktig fin dag!

søndag 6. november 2011

LO og seier til Aafk!!

 I dag har jeg sett fotballkamp og laget LO.
Gratulerer til Aafk!!

Ser så mange fantastisk fine LOer rundt omkring i ulike blogger.
Blir så inspirert, og får så lyst å lage selv.

...jaja...(h)ærlig forsøk... :-)

Mamma og meg i syden for noen år siden.

Vanilje Bazzil som er glimmermistet turkis og brun. Sjablong murvegg Tim H som er svertet med distress valnut stain. Blomster og perler stort sett fra Kort og Godt, glimmermistet. Blonde Korthobby også glimmermistet.
Pappen er malt med hvit acryl og craclepainted. Borden er fra Nille og bokstaver Storyteller.

Bildet og noen av blomstene er opphøyet, men det viser ikke så godt.

Utfordringer:
Anonyme Scrappere - craclepaint og papp
DYSU - teal

5 kommentarer:

  1. Hærlig var den! Flotte bilder, stilig med to av samme og en i sv/hv! Og gratulerer med seier!:-)

    SvarSlett
  2. Lo`en ble veldig fin, flotte farger. Har lyst å prøve selv, men foreløpig har det blitt med tanken og et utskrevet bilde.
    Klem Sissel

    SvarSlett
  3. Wow, kjekt at du har sett fotballkamp ;)Herlig kamp & seier!! Flott kort :) Har laget noen kort her også.. Blir inspirert av bloggen din <3 Klem britt janne :)

    SvarSlett
  4. How fun to see a layout! Thanks for sharing it with us at Do You Stack UP!

    SvarSlett
  5. Fabulous LO! Love how you used the glimmer mists and all of those beautiful flowers! Thanks so much for joining us, this week, at DYSU!

    SvarSlett