Velkommen til bloggen min! :-)

Så hyggelig at akkurat du titter innom! :-)

Ble introdusert for en fantastisk "scrappeverden" høsten 2010 og siden har det blitt mye papir, lim og glitter.

Om du "scroller" deg nedover og titter litt rundt, vil du for det meste finne mine papirkreasjoner.
Lager mest kort, men prøver meg også på en LO i ny og ne. Stilen min tror jeg kan kalles "hummer&kanari".


Storkoser meg med denne hobbyen som har uante muligheter for utfoldelse på det kreative plan.
Liker også å strikke og hekle... så kanskje ikke alt som kommer
her er av papir! :-)

Blir veldig glad om du legger igjen en liten kommentar.
Ha en riktig fin dag!

fredag 11. november 2011

Hurra for Håkon

Eldste sønn har bursdag i dag... eller i går er det blitt! Familien på potetball og skilpaddekake... etter bursdagsbarnets ønske. Han er vel ikke noe "barn" lenger... 19 år!!

Kortet ble et "hemmlighetskort".
Er visst havnet i den "fargesprakende" mappen i papirboksen,min ser jeg. ;-)


Tror ikke han lar seg lure av "monopolpenger" lenger... hehe
På baksiden har jeg skrevet noen ord på rim.
Ark My Minds Eye, stempel KH + dymo tekst, charms Korthobby.
Litt glitterlim.

Utfordringer:
Kreativ Hobby


2 kommentarer:

  1. Another fabulous creation Sissel, this image is just fabulous and I love pocket and tag pull out!
    Awesome job ...
    Thanks for joining us this week at Our Creative Corner!!!

    SvarSlett
  2. Terrific masculine card! I love the pocket/pull-out and that dreamy image. Thanks for joining us at Our Creative Corner this week!

    SvarSlett