Velkommen til bloggen min! :-)

Så hyggelig at akkurat du titter innom! :-)

Ble introdusert for en fantastisk "scrappeverden" høsten 2010 og siden har det blitt mye papir, lim og glitter.

Om du "scroller" deg nedover og titter litt rundt, vil du for det meste finne mine papirkreasjoner.
Lager mest kort, men prøver meg også på en LO i ny og ne. Stilen min tror jeg kan kalles "hummer&kanari".


Storkoser meg med denne hobbyen som har uante muligheter for utfoldelse på det kreative plan.
Liker også å strikke og hekle... så kanskje ikke alt som kommer
her er av papir! :-)

Blir veldig glad om du legger igjen en liten kommentar.
Ha en riktig fin dag!

tirsdag 27. september 2011

Tilda maleteknikker

Er litt "gira" på Tilda-stemplene mine!
Øver og prøver på forskjellige male og fargeteknikker. Ser så mye fint rundt omkring i blogger av malte og fargede motiver.
Jaja... det sies at øvelse gjør mester!

Her forsøkte jeg akvarell-fargeblyanter:
Fargene skled utover, og det ble heller rotete.

Et forsøk på akvarell maling:
Fargene ble merkelige (Tilda har tydligvis kledd på seg selv i dag! :-)

jaja...

Så er det siste med Promarkers:
Tror det er Promarkers jeg kommer til å bruke!
Her kunne det vært mer skyggelegging, ser jeg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar