Velkommen til bloggen min! :-)

Så hyggelig at akkurat du titter innom! :-)

Ble introdusert for en fantastisk "scrappeverden" høsten 2010 og siden har det blitt mye papir, lim og glitter.

Om du "scroller" deg nedover og titter litt rundt, vil du for det meste finne mine papirkreasjoner.
Lager mest kort, men prøver meg også på en LO i ny og ne. Stilen min tror jeg kan kalles "hummer&kanari".


Storkoser meg med denne hobbyen som har uante muligheter for utfoldelse på det kreative plan.
Liker også å strikke og hekle... så kanskje ikke alt som kommer
her er av papir! :-)

Blir veldig glad om du legger igjen en liten kommentar.
Ha en riktig fin dag!

mandag 19. september 2011

Litt "steam punk"

En av oppgavene på treffet var å lage noe i steam punk- stil.
Kanskje ikke helt, men et gutte-kort ble det iallefall. :-)

Kartong fra Tim Holtz?? som er embosset og pusset med sandpapir... får en kjempestilig effekt...
 dies fra Tim Holzt og kjetting-punch fra ek (lånt av Sissel- takk!)
Metallknapper, binders og dymotekst.

Utfordringer:
Anonyme Scrappere - guttekort
Skrappekammeret - monokromatisk

3 kommentarer:

  1. For et tøft kort du har laget! Skikkelig gjennomført "guttete" :) Digger bildene du har brukt.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret,
    klem
    Ingrid

    SvarSlett
  2. Veldig tøfft! Bakgrunnen på kortet var tøfft, veldig kult med bruk av stiftene på bildene.
    Takk for at du deltar hos AS.
    Marit

    SvarSlett
  3. Stilig og maskulint.... :-)

    Takk for at du deltar hos AS.

    Klem, Gro

    SvarSlett