Velkommen til bloggen min! :-)

Så hyggelig at akkurat du titter innom! :-)

Ble introdusert for en fantastisk "scrappeverden" høsten 2010 og siden har det blitt mye papir, lim og glitter.

Om du "scroller" deg nedover og titter litt rundt, vil du for det meste finne mine papirkreasjoner.
Lager mest kort, men prøver meg også på en LO i ny og ne. Stilen min tror jeg kan kalles "hummer&kanari".


Storkoser meg med denne hobbyen som har uante muligheter for utfoldelse på det kreative plan.
Liker også å strikke og hekle... så kanskje ikke alt som kommer
her er av papir! :-)

Blir veldig glad om du legger igjen en liten kommentar.
Ha en riktig fin dag!

tirsdag 27. september 2011

Kåbbåy-kort

Dette motivet fra Kenny K har jeg hatt liggende lenge.
Var så godt i gang med maling at jeg dristet meg til å prøve.
Inspirasjon fra Guri, som har laget et aldeles rå-fint Chaplin-kort. Kortet ble ikke likt i det hele tatt, men takk for inspirasjon!! :-)


Innsiden er jeg blitt flinkere å pynte (litt)


Ark Maja, kartong Tim H som er pusset m neglefil, punch (lånt av Sisla) ek??, dies NS, dymo tekst. 
Kantene "tafset" og distresset.
Sikksakk søm m symaskin og ... så klart... litt glimmermist og glitterlim.
Motiv malt m Promarkers.

Utfordringer:
Anonyme Scrappere - guttekort
Scrapàlong - distress

4 kommentarer:

  1. Stilig kort til herrene! Tøft motiv og flott fargelegging!
    Takk for at du deltar i utfordringen inne hos AS!
    klem Merete

    SvarSlett
  2. Tøfft kort med et stilig stempeltrykk!!

    tusen takk for flott bidrag til Scrap`a`long!!

    klem Lise

    SvarSlett
  3. Så tøft kort du har laget, stilige farger!

    Tusen takk for flott bidrag til utfordringen vår hos Scrap'a'long, håper du blir med oss neste måned også!

    Klem Stine

    SvarSlett
  4. Sissel, vilket coolt kort!! Snyggt dekorerat och läckert med sömmen! Tack för att du deltar hos Scrappekammeret och lycka till!

    Kram
    Linda

    SvarSlett