Velkommen til bloggen min! :-)

Så hyggelig at akkurat du titter innom! :-)

Ble introdusert for en fantastisk "scrappeverden" høsten 2010 og siden har det blitt mye papir, lim og glitter.

Om du "scroller" deg nedover og titter litt rundt, vil du for det meste finne mine papirkreasjoner.
Lager mest kort, men prøver meg også på en LO i ny og ne. Stilen min tror jeg kan kalles "hummer&kanari".


Storkoser meg med denne hobbyen som har uante muligheter for utfoldelse på det kreative plan.
Liker også å strikke og hekle... så kanskje ikke alt som kommer
her er av papir! :-)

Blir veldig glad om du legger igjen en liten kommentar.
Ha en riktig fin dag!

fredag 16. september 2011

Embossing

Har prøvt meg på embossing.
Min store inspirasjon er "nedergaards scrapblog" som lager utrolig mye flott med denne teknikken. 
( Du finner bloggen hennes på høyre side)

Her har jeg har jeg malt med akvarell farger. 
Embosset blomst og tekst og enkelt pyntet med blomst fra Kort og Godt.
(ser at jeg kan øve meg mer!! :-)

Utfordringer:
Scrapà long  


Nå pakker jeg i bilen... og det er ikke lite jeg har med meg, heller... og reiser til  Kristiansund på scrappetreff. Gleder meg veldig til å se igjen likesinnede, scrappegale venninner! :-)

Ha en fin helg alle sammen
og takk for alle koselige kommentarer på bloggen min!


8 kommentarer:

  1. Det er SÅ smukt... kan rigtig godt li' din baggrund. Embossingen er nydeligt. Glad for at kunne inspirere dig:-)

    Ha en god weekend, klemm!!!

    SvarSlett
  2. Lekkert - i glade høstfarger! :)
    God helg til deg!

    SvarSlett
  3. Dette var flott Sissel! Kos deg masse i helga:-)

    SvarSlett
  4. Veldig fint kort i fin høstfarge :)
    Lift i vei du, det er fint å dele.
    God scrappetur.
    Klem Sissel

    SvarSlett
  5. Hei,hei! Så hyggelig å treffe deg på treff, og det gjør fi igjen håper jeg! Du er vel snart vel hjem håper jeg.
    Så flott dette kortet var, fin bakgrunn og embossing. Jeg har sett innom tutorialen-veskekort, den skal jeg nok innom igjen!
    Merete

    SvarSlett
  6. lekkert kort, så tøfft med sort og oransj sammen!!

    Tusen takk for at du deltar hos Scrap`a`long!!

    klem Lise

    SvarSlett
  7. Nydelig bakgrunn du har laget, virkelig lekre farger sammen!

    Tusen takk for flott bidrag til utfordringen vår hos Scrap'a'long!

    Klem Stine :-)

    SvarSlett
  8. Så lekkert kort, stilig fargevalg.
    Takk for at du deltar hos Scrap'a'long.

    Klem fra Merethe

    SvarSlett