Velkommen til bloggen min! :-)

Så hyggelig at akkurat du titter innom! :-)

Ble introdusert for en fantastisk "scrappeverden" høsten 2010 og siden har det blitt mye papir, lim og glitter.

Om du "scroller" deg nedover og titter litt rundt, vil du for det meste finne mine papirkreasjoner.
Lager mest kort, men prøver meg også på en LO i ny og ne. Stilen min tror jeg kan kalles "hummer&kanari".


Storkoser meg med denne hobbyen som har uante muligheter for utfoldelse på det kreative plan.
Liker også å strikke og hekle... så kanskje ikke alt som kommer
her er av papir! :-)

Blir veldig glad om du legger igjen en liten kommentar.
Ha en riktig fin dag!

søndag 25. september 2011

Bokmerker

Disse søte bokmerkene så jeg inne på en blogg 
(husker ikke hvem sin det var) for en tid tilbake. Kan ikke helt huske malen, men har laget dem litt etter eget hode.
Her fikk jeg bruke de små restene som jeg ikke klarer kaste, men som jeg heller ikke har klart å bruke til noe! 
Fole enkelt... og fole kjekt!


2 kommentarer:

  1. Fole enkelt og fole kjekt skrev du, men de var fole fine og.
    Klem ;-)

    SvarSlett
  2. Å så mye fint du har laget i det siste da! Min favoritt må være det lyseblå, sarte - flott:-) Ellers liker jeg den røde-og-brune kombinasjonen du bruker på noen. Savnet deg i helga! :-)

    SvarSlett