Velkommen til bloggen min! :-)

Så hyggelig at akkurat du titter innom! :-)

Ble introdusert for en fantastisk "scrappeverden" høsten 2010 og siden har det blitt mye papir, lim og glitter.

Om du "scroller" deg nedover og titter litt rundt, vil du for det meste finne mine papirkreasjoner.
Lager mest kort, men prøver meg også på en LO i ny og ne. Stilen min tror jeg kan kalles "hummer&kanari".


Storkoser meg med denne hobbyen som har uante muligheter for utfoldelse på det kreative plan.
Liker også å strikke og hekle... så kanskje ikke alt som kommer
her er av papir! :-)

Blir veldig glad om du legger igjen en liten kommentar.
Ha en riktig fin dag!

lørdag 25. februar 2012

AWARD Så kjekt!! :-)

Har fått en award av Cathrine! Så stolt! :-)
Har ikke helt skjønt hvordan dette virker, men skal prøve å følge instruksene.

Gå inn på bloggen til Cathrines kortverden. Her er det mye flott.



Please follow the guidelines below when accepting your Liebster Blog Award.  
Congratulations! I believe with my whole heart that you deserve this recognition!

When one accepts the award they agree to:
  • Thank the person who gave them the award and link back to that person’s blog
  • Copy and paste the award to their blog (I linked my award to the one who gave it to me)
  • Reveal the next 5 blogs they have chosen to receive the award, commenting on their blog to break the happy news!
  • And lastly, hope the artists nominated will do the above and keep the award going by accepting and awarding “The Liebster Blog Award” to 5 special bloggers that they too would like to honor.  
  •  
Ps! Klarer ikke legge inn kommentar på bloggen din, Cathrine!!!
Kanskje du kan vurdere å slå av ordbekreftelsen???

Vanskelig å velge 5 blogger å sende denne videre til....
men  her er 5 fantastisk, flinke og kreative sjeler som jeg stadig er innom og henter inspirasjon fra:

Gunn sin krok
Sissels kreative krumspring
Guri`s kort og litt til
Sissel`s hobbyrom
Audhilds kort

Velger oss som har under !00 følgere, jeg! :-)

Håper du sender AWARDEN videre!!

3 kommentarer:

  1. Tusen tusen takk, Sissel - nå ble jeg glad:-)

    SvarSlett
  2. Har egentlig bestemt meg for å ikkje bli med på awarder, men må jo innrømme at eg blei rørt og stolt over at du tenkte på meg då du skulle sende den videre :) Tusen takk.

    SvarSlett