Velkommen til bloggen min! :-)

Så hyggelig at akkurat du titter innom! :-)

Ble introdusert for en fantastisk "scrappeverden" høsten 2010 og siden har det blitt mye papir, lim og glitter.

Om du "scroller" deg nedover og titter litt rundt, vil du for det meste finne mine papirkreasjoner.
Lager mest kort, men prøver meg også på en LO i ny og ne. Stilen min tror jeg kan kalles "hummer&kanari".


Storkoser meg med denne hobbyen som har uante muligheter for utfoldelse på det kreative plan.
Liker også å strikke og hekle... så kanskje ikke alt som kommer
her er av papir! :-)

Blir veldig glad om du legger igjen en liten kommentar.
Ha en riktig fin dag!

lørdag 11. februar 2012

Morsdagskort

Da ble det enda et morsdagskort! :-)
Henger med på Anonyme Timeglass enda! Artig utfordring! 
Nå ville de se hjerter og roser.

Tror ark er fra 3ndy???, roser Kort og Godt, svirl Magnolia, MS punch.
Glimmermistet blomster og hjerte.
Liquid pearls.

Utfordringer:

2 kommentarer:

  1. Nydelig morsdagskort Sissel! Så fine farger og flott motiv. Likte godt bruken av MS-punchen.
    Lykke til videre med Anonyme Timeglass!
    Merete

    SvarSlett
  2. Tusen takk for at du deltar i NR 3 "Detaljer"-oppgaven til Anonyme Timeglass. Vakkert kort du har laget, spekket med lekre detaljer! Riktig lykke til, blir spennende å se hva du lager til siste utfordring også :)
    Klem fra Anja

    SvarSlett