Velkommen til bloggen min! :-)

Så hyggelig at akkurat du titter innom! :-)

Ble introdusert for en fantastisk "scrappeverden" høsten 2010 og siden har det blitt mye papir, lim og glitter.

Om du "scroller" deg nedover og titter litt rundt, vil du for det meste finne mine papirkreasjoner.
Lager mest kort, men prøver meg også på en LO i ny og ne. Stilen min tror jeg kan kalles "hummer&kanari".


Storkoser meg med denne hobbyen som har uante muligheter for utfoldelse på det kreative plan.
Liker også å strikke og hekle... så kanskje ikke alt som kommer
her er av papir! :-)

Blir veldig glad om du legger igjen en liten kommentar.
Ha en riktig fin dag!

søndag 5. februar 2012

Nytt Tidastempel

Kjøpte et nytt Tida stempel her forleden dag.
Så mange fine, nye som var kommet hos Familieminner.
Har to til som jeg har såååå lyst på!

Fargelagt med Promarkers og ark fra restekassa, tror det er Maja.
Servietthjerte fra Stampersheaven, hjerteblonde Panduro.


Utfordringer:
Simply Magnolia
Nordsalten Hobbyklubb
Anonyme Scrappere



Var så heldig å vinne bloggcandyen til Cathrine!
Så på fredag fikk jeg en pose med "godsaker" i posten... 
blomster, blonder og to NS dies!!
Tusen takk, Cathrine!!

Tenkte jeg skulle lage en bloggcandy, jeg også.
Har blogget i et år den 10. februar, og det er vel en fin anledning til å
vise at jeg setter pris på mine flotte, kreative, inspirerende og glittrende
bloggevenner!

Titt innom 10. februar, da vel!! :-)

10 kommentarer:

  1. Wow, dette er jo kjempelekkert. Utrolig fint fargelagt og pyntet. Liker fargene du har brukt her. Gleder meg til Rensvik om 12 dager, det skal bli kjekt å treffe deg igjen ;-)
    Stor klem fra meg ;-)

    SvarSlett
  2. Det er så skønt et kort og så smukt du har farvelagt din nye Tilda.
    Ha en fin aften

    SvarSlett
  3. Søte Tilda - dette har jeg også:-) Så fin fargekombo!

    SvarSlett
  4. Lovely papers and great use of hearts. Thankyou for joining us at Simply Magnolia this week. Tracy xx

    SvarSlett
  5. Ett søtt og flott kort. Flotte farger! Tusen takk for at du deltar hos NordSalten Hobbyklubb.

    -Wenche

    SvarSlett
  6. Det var flott! Nydelig motiv og fargelegging!
    Takk for at du deltar inne hos AS!
    Da er det ikke lenge til vi treffest på Rensvik!
    Merete

    SvarSlett
  7. Utrolig flott kort med et nydelig Tildastempel;)

    Smil fra Sandra

    SvarSlett
  8. beautiful card love the colours thanks so much for joining us at simply magnolia this week
    hugs sara x

    SvarSlett
  9. Herlig kort! Nydelige papirer du har brukt her!

    Tusen takk for flott bidrag til utfordringen vår hos Anonyme Scrappere!

    Klem Stine :-)

    SvarSlett
  10. Så fin Tilda. Fine farger du har brukt :) Takk for at du deltar i utfordringen hos NSHK.

    SvarSlett