Velkommen til bloggen min! :-)

Så hyggelig at akkurat du titter innom! :-)

Ble introdusert for en fantastisk "scrappeverden" høsten 2010 og siden har det blitt mye papir, lim og glitter.

Om du "scroller" deg nedover og titter litt rundt, vil du for det meste finne mine papirkreasjoner.
Lager mest kort, men prøver meg også på en LO i ny og ne. Stilen min tror jeg kan kalles "hummer&kanari".


Storkoser meg med denne hobbyen som har uante muligheter for utfoldelse på det kreative plan.
Liker også å strikke og hekle... så kanskje ikke alt som kommer
her er av papir! :-)

Blir veldig glad om du legger igjen en liten kommentar.
Ha en riktig fin dag!

tirsdag 30. oktober 2012

Tida Jul

Har meldt meg på Kreativ Hobbys Juleutfordring.
Skal lage 12 julekort med deres stempler.

Her er det 1. kortet.

Tilda farget med Promarkers.
Var på kurs med Hanna på Familieminner og lærte meg mer om fargelegging.
Tror jeg er blitt litt flinkere, men må øve mer! :)

Ark Pion, blonde Familieminner, perler og blomster Kort og Godt,
Spellbinder dies og MS punch.
Stempler (God Jul og snøkrystall) Kreativ Hobby
Glitterlim Platinum

Utfordringer:
Sketcy Colors - skisse
NHK - Jul

7 kommentarer:

  1. Ååå.. Dette kortet var nydelig.
    Så flotte farger,motivet er sååå flott fargelagt og nydelig pyntet.
    Lykke til videre i utfordringen .

    Klem,Kjersti

    SvarSlett
  2. Flott kort med mange herlige detaljer! Synes du er kjempeflink med fargene! Takk for at du scrapper med NSHK.
    Brita

    SvarSlett
  3. Hvor er det smukt... så fine farver, så flot pyntet og du har farvelagt motivet så lækkert. Ha en god dag, klemm

    SvarSlett
  4. Lekkert julekort:-))

    Takk for at du scrapper med NSHK.

    SvarSlett
  5. Heldig du som er i gang med julekorta. Flotte farger og så likte eg måten du har brukt blonden

    SvarSlett
  6. Kjempeflott! Takk for at du deltar hos sketchy colors denne gangen - lykke til!
    Klem, Lena Katrine

    SvarSlett
  7. Kjempe flott julekort,Tilda er herligt fargelagt og du har pynta så lekkert.
    klem Synnøve

    SvarSlett