Velkommen til bloggen min! :-)

Så hyggelig at akkurat du titter innom! :-)

Ble introdusert for en fantastisk "scrappeverden" høsten 2010 og siden har det blitt mye papir, lim og glitter.

Om du "scroller" deg nedover og titter litt rundt, vil du for det meste finne mine papirkreasjoner.
Lager mest kort, men prøver meg også på en LO i ny og ne. Stilen min tror jeg kan kalles "hummer&kanari".


Storkoser meg med denne hobbyen som har uante muligheter for utfoldelse på det kreative plan.
Liker også å strikke og hekle... så kanskje ikke alt som kommer
her er av papir! :-)

Blir veldig glad om du legger igjen en liten kommentar.
Ha en riktig fin dag!

tirsdag 9. oktober 2012

Bursdagsgutt

Bursdagskort kun av grå kartong.
Bakgrunn glimmermistet, svertet og stemplet.
Papp som er malt med kopper acrylmaling.
Gammelbokside, spellbinder dies, charm Korthobby, blonde Panduro.
Stempel Kreativ Hobby og NoskStempelBlad.
Glitterlim.

Utfordringer:

10 kommentarer:

  1. Dette var dritkult...unnskyld språket...men det var det! :)

    SvarSlett
  2. What a terrific tag! I love the way you incorporated the can tabs and the embellishments are just right for that sweet image! So glad you could join us at VU! Hugs, Rebecca

    SvarSlett
  3. Så mange tøffe detaljer på tagen din!
    Tusen takk for at du deltar hos Vintage udfordring.
    Klem fra Gunn

    SvarSlett
  4. Super lækkert tag med de skønne detaljer du har på... flotte farver. Ha en god dag, klemm

    SvarSlett
  5. Dette var råtøfft !!
    Gu så flink du er på guttekort.
    Hærlig pyntet med så mange flotte detaljr her også.

    Klem,Kjersti

    SvarSlett
  6. Så flott! Mange tøffe detaljer og et herlig bilde. Kjempefin bakgrunn, det sliter jeg med å få til. Liker også boksåpner-delene du har på kortet - stilig!

    SvarSlett
  7. Utrolig tøft. Så mange flotte detaljer, disse boksåpnegreiene er bare så flotte her. Ha en fin uke ;-)

    SvarSlett
  8. Stilig!
    Takk for at du deltar på Vintage utfordringen:)
    Klem, Heidi:)

    SvarSlett
  9. Så tøft og stilig, mange fine detaljer.
    Klem Sissel

    SvarSlett
  10. Stilig! Takk for at du deltar hos sketchy colors denne gangen :) Håper vi ser deg igjen neste gang også ;)
    Klem, Lena Katrine

    SvarSlett