Velkommen til bloggen min! :-)

Så hyggelig at akkurat du titter innom! :-)

Ble introdusert for en fantastisk "scrappeverden" høsten 2010 og siden har det blitt mye papir, lim og glitter.

Om du "scroller" deg nedover og titter litt rundt, vil du for det meste finne mine papirkreasjoner.
Lager mest kort, men prøver meg også på en LO i ny og ne. Stilen min tror jeg kan kalles "hummer&kanari".


Storkoser meg med denne hobbyen som har uante muligheter for utfoldelse på det kreative plan.
Liker også å strikke og hekle... så kanskje ikke alt som kommer
her er av papir! :-)

Blir veldig glad om du legger igjen en liten kommentar.
Ha en riktig fin dag!

mandag 8. oktober 2012

Guttekort

Aldri så galt at det ikke er godt for noe! 
Har sett et så stilig skostempel inne på noen blogger.
Helt supert til guttekort. Men jeg har det ikke, og vet heller ikke hvor jeg skal få tak i det.
I dag snublet jeg over minstemanns sko i gangen, skjente litt først, 
men da så jeg at de var jo perfekte "skostempel".
Knipset med kamera, og litt redigering... Voila!

Det ble to når jeg først var i gang:


Har stemplet på hvitt ark .Tim H  sjablong, stempel Kreativ Hobby,
Panduro og Storyteller, klokkecharm Korthobby, chipboard stjerne Nille.
Kortet under er glimmermistet i blått.


Sender inn til Papiravisen som vil ha guttekort
og Scrapperiket som vil se chipboard


7 kommentarer:

  1. Skikkelig stiilig kort :)
    Tusen takk for at du deltar på utfordringen vår :)

    Unni
    Scrapperiket

    SvarSlett
  2. Kan jo bare ikke slutte å blogge for da mister jeg jo kontakten med alle dere herlige kortlagere og bloggere. Er fantastisk hyggelig å få koselige kommentarer. :)

    Det var jo en supergod ide å ta bilde av sønnen din sine sko. Ble knalltøffe kort av det. Veldig tøff bakgrunn du har brukt.

    Ha ei flott uke!

    Klem, Trine :)

    SvarSlett
  3. Knalltøft guttekort! Takk for at du deltar i Scrapperiket sin utfordring, og lykke til! DT Heidi

    SvarSlett
  4. Stilligt og knalltøf guttekort,likte de så godt.Mye fint her i bloggen din ,legger meg til.Ha en fin dag Synnøve

    SvarSlett
  5. Fy flate så stilig !!!!!
    Genialt med det bildet og pyntingen var bare helt kanon .
    Disse likte jeg veldig godt.

    Klem,Kjersti

    SvarSlett
  6. Så stilgie bildene ble, perfekte for kort :)
    Takk for at du deltar hos oss i Papiravisen.

    Klem fra Merethe

    SvarSlett
  7. Kjempelekre kort! Og knallflotte bilder av skoene, en kjempeidè!

    Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår:)

    Linda, Scrapperiket

    SvarSlett