Velkommen til bloggen min! :-)

Så hyggelig at akkurat du titter innom! :-)

Ble introdusert for en fantastisk "scrappeverden" høsten 2010 og siden har det blitt mye papir, lim og glitter.

Om du "scroller" deg nedover og titter litt rundt, vil du for det meste finne mine papirkreasjoner.
Lager mest kort, men prøver meg også på en LO i ny og ne. Stilen min tror jeg kan kalles "hummer&kanari".


Storkoser meg med denne hobbyen som har uante muligheter for utfoldelse på det kreative plan.
Liker også å strikke og hekle... så kanskje ikke alt som kommer
her er av papir! :-)

Blir veldig glad om du legger igjen en liten kommentar.
Ha en riktig fin dag!

tirsdag 8. mars 2011

Vennekort med tag

Dette kortet laget jeg til en utfordring som ville se en hjemmelaget tag, men nå finner jeg den ikke igjen!! :-)
Jaja... her er kortet, iallefall

Ark fra Pion Design og egenlaget tekstark og tag
Stempel fra StampersHeaven
Blomster fra Kort og Godt
Sommerfugl fra Korthobby

3 kommentarer:

  1. Hvor er det smukt... så mange fine detaljer og så en sød tag
    Var det denne her http://aspoonfullofsugarchallenge.blogspot.com/
    Havde lige set den på en anden blog, men der er vist lukket nu :-(

    Ha en dejlig dag

    SvarSlett
  2. Så fiiiint! Disse sløyfene dine er så dekorative:-)

    SvarSlett
  3. Så nydelig kort!! Flott oppsett, herlige farger og lekkert pyntet:-))
    Så flott at du fant oss igjen (om det var oss...) så du fikk meldt deg på utfordring vår Sissel:-))

    Takk for at du deltar hos Sukkersøtt denne uken. Lykke til!!

    Klem Astrid:-)

    PS....ser du har glemt å linke til Sukkersøtt, så fint om du vil ordner det;-))

    SvarSlett