Velkommen til bloggen min! :-)

Så hyggelig at akkurat du titter innom! :-)

Ble introdusert for en fantastisk "scrappeverden" høsten 2010 og siden har det blitt mye papir, lim og glitter.

Om du "scroller" deg nedover og titter litt rundt, vil du for det meste finne mine papirkreasjoner.
Lager mest kort, men prøver meg også på en LO i ny og ne. Stilen min tror jeg kan kalles "hummer&kanari".


Storkoser meg med denne hobbyen som har uante muligheter for utfoldelse på det kreative plan.
Liker også å strikke og hekle... så kanskje ikke alt som kommer
her er av papir! :-)

Blir veldig glad om du legger igjen en liten kommentar.
Ha en riktig fin dag!

mandag 14. mars 2011

Plagiat

Har kost meg med dette kortet også
Ser det er temmelig likt et annet kort på siden min
Lov å kopiere seg selv... hehe

Tror dette må være et konfirmasjonskort

Dette kortet sender jeg inn til Sketcy Colors som vil se grå-hvit-lilla

Glitterark fra Memories
Hvit papp fra Pizzabaker`n (har masse av den :-))
Blonder fra mormor
Perlebånd fra Nille
Sprayet blomst med sølvgrå glimmermist
Litt sølvglitterlim

4 kommentarer:

  1. Nydelig! Helt klart egnet til konfirmant ja. Flink å delta i konkurranser du! Kanskje jeg tør en gang jeg også:-)

    SvarSlett
  2. Hvor er der smukt i skønne farver... ser flot ud med perlerne der snor sig.
    Tak for dine søde ord på min blog. Du må gerne låne ideen... glæder mig til at se resultatet

    God aften til dig også

    SvarSlett
  3. Et nydelig kort, og perfekt til konfirmasjon ja. Rålekkert med perleringen rundt bildet!
    Tusen takk for at du deltar hos Sketchy Colors, og lykke til!
    Klem, Marianne:)

    SvarSlett