Velkommen til bloggen min! :-)

Så hyggelig at akkurat du titter innom! :-)

Ble introdusert for en fantastisk "scrappeverden" høsten 2010 og siden har det blitt mye papir, lim og glitter.

Om du "scroller" deg nedover og titter litt rundt, vil du for det meste finne mine papirkreasjoner.
Lager mest kort, men prøver meg også på en LO i ny og ne. Stilen min tror jeg kan kalles "hummer&kanari".


Storkoser meg med denne hobbyen som har uante muligheter for utfoldelse på det kreative plan.
Liker også å strikke og hekle... så kanskje ikke alt som kommer
her er av papir! :-)

Blir veldig glad om du legger igjen en liten kommentar.
Ha en riktig fin dag!

fredag 11. mars 2011

LO gode venner

En LO til yngstemanns album

Stripa ark fra memories
Mønsterarket husker jeg ikke
Punchere til blomster Fiskars og PotoKnudsen
Har brukt litt hvit FolkArt acrylmaling
Bokstaver fra Storyteller
En bokside, papp og binders


En liten historie rundt bildet
Ganske mange år siden, før de snakket helt "reint":
De satt på trappa og hadde lyst på noe godt. Så sier den ene: "Kanskje vi kan spørre om vi får posiner?"
Så kommer det så kjekt fra den andre: " Det hetel ikke pooosinel, men looosinel !"

Kunne ikke annet enn å gi dem hver sin liten eske med ROSINER! :-)

Sender inn til Skrappekammeret - skisse


3 kommentarer:

  1. Fantastisk historie, og i en slik situasjon må de rett og slett bare få rosiner, det er vel mer en regel egentlig...

    Lekker LO også. Likte de papirene dine svært godt!

    Tusen takk for bidraget ditt til Scrappekammeret!

    SvarSlett
  2. Haha, så artig historie! :) Superfin LO med en herlig fargekombo!
    Takk for ditt bidrag til scrappekammaret!

    SvarSlett
  3. Kjempeflott løsning på skissa vår!
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret!
    Håper du blir med på vår lifte-utfordring - den ble lagt ut i dag ;)
    --klem--

    SvarSlett