Velkommen til bloggen min! :-)

Så hyggelig at akkurat du titter innom! :-)

Ble introdusert for en fantastisk "scrappeverden" høsten 2010 og siden har det blitt mye papir, lim og glitter.

Om du "scroller" deg nedover og titter litt rundt, vil du for det meste finne mine papirkreasjoner.
Lager mest kort, men prøver meg også på en LO i ny og ne. Stilen min tror jeg kan kalles "hummer&kanari".


Storkoser meg med denne hobbyen som har uante muligheter for utfoldelse på det kreative plan.
Liker også å strikke og hekle... så kanskje ikke alt som kommer
her er av papir! :-)

Blir veldig glad om du legger igjen en liten kommentar.
Ha en riktig fin dag!

lørdag 10. november 2012

Kort til en herremann

Et kort til en ung herremann som
blir 20 år i dag!

Maja-ark, spellbinder dies, stempel Stampersheaven, 
chipboard stjerner Nille og en knapp fra knappe-esken.
Den tøffe karen er funnet på nett! :)
Distressede kanter, men ingen tafsing eller glimmermist!!

Gratulerer til Håkon med 20 års dagen!!

Utfordringer:

6 kommentarer:

  1. Knalltøft kort! Stilig motiv og så tøft med de store tannhjulene.

    Fortsatt god helg!

    Klem, Trine :)

    SvarSlett
  2. Stilig kort! Fine farger, kult med de stjernene. Grattis til Håkon! 20 år er gått.... :-))

    SvarSlett
  3. Tøft guttekort! Takk for at du deltar hos Scrapperiket.

    SvarSlett
  4. et super skønt og lækkert kort - og en god søndag til dig

    SvarSlett
  5. Flott guttekort, akkurat passe pynta :)
    Takk for tøffel-tips.
    Klem Sissel

    SvarSlett
  6. Så tøft guttekort.
    Takk for at du deltar hos Scrap'a'long.

    Klem fra Merethe

    SvarSlett