Velkommen til bloggen min! :-)

Så hyggelig at akkurat du titter innom! :-)

Ble introdusert for en fantastisk "scrappeverden" høsten 2010 og siden har det blitt mye papir, lim og glitter.

Om du "scroller" deg nedover og titter litt rundt, vil du for det meste finne mine papirkreasjoner.
Lager mest kort, men prøver meg også på en LO i ny og ne. Stilen min tror jeg kan kalles "hummer&kanari".


Storkoser meg med denne hobbyen som har uante muligheter for utfoldelse på det kreative plan.
Liker også å strikke og hekle... så kanskje ikke alt som kommer
her er av papir! :-)

Blir veldig glad om du legger igjen en liten kommentar.
Ha en riktig fin dag!

fredag 30. november 2012

Englekort

Et ABC- kort. Engler-knapper(buttons)-chipboard

Mønsterarket er stemplet med KH-Julesanger og glimmermistet.
Bildet fra Pionark, stempel KH, blomster div.
Snøkrystall fra Nille, dies fra mariannedesign.
Knapper fra knappeboksa mi.
Osteklut også fra Nille og glitterlim.



Kreativ Hobbys Juleutfordring

7 kommentarer:

  1. Aldeles nydelig !!
    Såå lekkert pyntet,farger og motiv.

    God helg !
    Klem,Kjersti

    SvarSlett
  2. Nydeligt så herlige farger,motiv og snøkrysstall.Klem Synnøve

    SvarSlett
  3. Kjempefint julekort! Motivet er så herlig, og det ble lekkert med glitteret :)
    Klem, Jorunn

    SvarSlett
  4. Hello Sissel
    This card is very beautiful; the soft mellow palette and the image are gorgeous and I love that you have designed it within a shabby- chic genre.
    Thank you so very much for joining us this week at Our Creative Corner, we are so pleased to see your work.
    Smiles:)
    Sue

    SvarSlett
  5. Det er sååå smukt og elegant... lækkert pyntet med blomster og de fine snefnug
    God weekend til dig, klemm

    SvarSlett
  6. Å, så nydelig kort med pynt og farger som matcher motivet.

    SvarSlett