Velkommen til bloggen min! :-)

Så hyggelig at akkurat du titter innom! :-)

Ble introdusert for en fantastisk "scrappeverden" høsten 2010 og siden har det blitt mye papir, lim og glitter.

Om du "scroller" deg nedover og titter litt rundt, vil du for det meste finne mine papirkreasjoner.
Lager mest kort, men prøver meg også på en LO i ny og ne. Stilen min tror jeg kan kalles "hummer&kanari".


Storkoser meg med denne hobbyen som har uante muligheter for utfoldelse på det kreative plan.
Liker også å strikke og hekle... så kanskje ikke alt som kommer
her er av papir! :-)

Blir veldig glad om du legger igjen en liten kommentar.
Ha en riktig fin dag!

lørdag 28. mai 2011

Vintage bryllup

Har bladd litt i Ett Trykk, og der var det mange fine bryllupskort. Har hentet litt ideer derfra!
Fant ut at jeg hadde dette stempelet fra Norsk Stempelblad, hadde bare ikke montert det.
Så nå fikk jeg tatt det i bruk.
Koser meg veldig med disse kortene der jeg sverter og knørver, river og krøller.
Kanskje er dette også litt meg... eller ho andre? hehe
Sender inn til Sukkersøtt

Ark fra , selvstemplet noteark på gråpapir, hjertecharm fra Korthobby, sløyfen er glimmermistet og krøllet.

En fin lørdagskveld til dere alle! :-)

3 kommentarer:

  1. Herlig vintage bryllupskort. Søtt motiv og lekkert pyntet med mange herlige detaljer!
    Klem Camilla:)

    SvarSlett
  2. Kjempe lekkert kort! Herlig motiv! Takk for du deltar hos sukkersøtt! Klem Ane :)

    SvarSlett
  3. Et herlig kort. Likte veldig godt at du har brettet motivet, det ga kortet litt ekstra "gammelt" utseende.
    Takk for at du deltar hos Sukkersøtt, og lykke til.
    Klem :o)

    SvarSlett