Velkommen til bloggen min! :-)

Så hyggelig at akkurat du titter innom! :-)

Ble introdusert for en fantastisk "scrappeverden" høsten 2010 og siden har det blitt mye papir, lim og glitter.

Om du "scroller" deg nedover og titter litt rundt, vil du for det meste finne mine papirkreasjoner.
Lager mest kort, men prøver meg også på en LO i ny og ne. Stilen min tror jeg kan kalles "hummer&kanari".


Storkoser meg med denne hobbyen som har uante muligheter for utfoldelse på det kreative plan.
Liker også å strikke og hekle... så kanskje ikke alt som kommer
her er av papir! :-)

Blir veldig glad om du legger igjen en liten kommentar.
Ha en riktig fin dag!

søndag 22. mai 2011

Mal på enkelt veskekort

Så artig å få spørsmål om hvordan jeg laget veskekortet mitt! Takk, Audhild! :-)) Kjekt at jeg kan vise deg noe! Siden jeg skulle til å lage et til, tok jeg bilder under selve "oprasjonen".

Dette trenger du:
( og litt tid i fred og ro! :-))

Papirposen min er 10-17 cm.


Kutt papirposen på 10 cm.


Kutt mønsterarket slik at det er litt utenfor papirposen.
Del mønsterarket i to slik at fremsiden er ca 10+10 cm, og baksiden er, ja, litt lenger. heheh


Svert så papirposen og mønsterarket og lim på forsiden.


Preg baksiden, det lengste mønsterarket,
på 10 og 12 cm.
Svert!


Ferdig!!
Da er det bare å pynte etter kunstens regler!


Siden jeg ikke klarer å få til disse "fancy" låsene jeg kjøpte, lager jeg et hull med en vanlig hullemaskin på siden av vesken.
En enkel og finurlig løsning! :-)




Slik ble dette veskekortet mitt:

Fole enkelt og fole kjekt!



3 kommentarer:

  1. :-)))) Takk Sissel! Ble flott dette også, har pose så nå får jeg bare prøve:-)

    SvarSlett
  2. Tusen takk for flott toturial. Kjempefin veske:-)

    SvarSlett
  3. Det er jenta si det, flott toturial Sissel. Dette skal prøves ;-)

    SvarSlett