Velkommen til bloggen min! :-)

Så hyggelig at akkurat du titter innom! :-)

Ble introdusert for en fantastisk "scrappeverden" høsten 2010 og siden har det blitt mye papir, lim og glitter.

Om du "scroller" deg nedover og titter litt rundt, vil du for det meste finne mine papirkreasjoner.
Lager mest kort, men prøver meg også på en LO i ny og ne. Stilen min tror jeg kan kalles "hummer&kanari".


Storkoser meg med denne hobbyen som har uante muligheter for utfoldelse på det kreative plan.
Liker også å strikke og hekle... så kanskje ikke alt som kommer
her er av papir! :-)

Blir veldig glad om du legger igjen en liten kommentar.
Ha en riktig fin dag!

fredag 24. april 2015

Konfirmasjon gutt

Endelig er jeg i gang med litt scrapping og blogging igjen!
Har vært total "scrappetørke" her siden før jul. 

Har laget noen konfirmasjonskort,
og håper scrappelysten blir stigende framover. :)

Vintage guttekort med rufset og svertet ark, charm fra Korthobby,
metallklips og filmstripe fra Tim Holtz, grå bølgepapp.
Det herlige bildet er funnet på nett.



7 kommentarer:

  1. Tøft konfirmasjonskort. Kjekt å ha deg tilbake i bloggverdenen :)

    SvarSlett
  2. Røft og tøft konfirmant kort med flotte detaljer.fint å ha deg tilbake i loggverden. Klem Synnøve

    SvarSlett
  3. super sejt kort og et skønt billede

    SvarSlett
  4. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  5. Nydelig kort du har laget, så bra at du har funnet scrappelysten igjen. Takk for at du deltar hos oss i Korthobby`s utfordring!
    Merete

    SvarSlett
  6. wawwww så super flot ♥

    10000 tak for at du deltager på Card and scraps udfordring.

    knuzzzz ♥

    SvarSlett
  7. Fantastisk herlig kort, og med det bilde blir det jo bare best. Liker oppsettet ditt, og den sparsommelige pynten. Tusen takk for at du scrapper med oss i Nordsalten hobbyklubb :-)

    SvarSlett