Velkommen til bloggen min! :-)

Så hyggelig at akkurat du titter innom! :-)

Ble introdusert for en fantastisk "scrappeverden" høsten 2010 og siden har det blitt mye papir, lim og glitter.

Om du "scroller" deg nedover og titter litt rundt, vil du for det meste finne mine papirkreasjoner.
Lager mest kort, men prøver meg også på en LO i ny og ne. Stilen min tror jeg kan kalles "hummer&kanari".


Storkoser meg med denne hobbyen som har uante muligheter for utfoldelse på det kreative plan.
Liker også å strikke og hekle... så kanskje ikke alt som kommer
her er av papir! :-)

Blir veldig glad om du legger igjen en liten kommentar.
Ha en riktig fin dag!

onsdag 5. februar 2014

Godt Nyttår til dere alle!!

Langt uti det nye året allerede, og jeg verken scrapper eller blogger. :(
Ser så mye fint i blogger og i blader, men det blir ikke laget noen ting!
Er det dette som kalles scrappetørke??
 Iallefall så håper jeg at den snart er over! :)

Legger inn noen kort fra fjoråret
og satser på at "papirgleden" snart kommer tilbake! 





5 kommentarer:

  1. Flotte julekort frå fjorårets produksjon. Nei, det er ikkje alltid ein er like motivert for å lage kort. Håper scrappelysten din snart kommer tilbake :)

    SvarSlett
  2. Så flotte julekort du har laget.

    Klem fra Kjersti

    SvarSlett
  3. Så flotte kort du har laget.
    Håper tørken gir seg snart :)
    Klem Sissel

    SvarSlett
  4. super smukke kort med så fine detaljer

    SvarSlett
  5. Jula er over, men må alikavel nyte synet av disse flotte kortene. Det med blått i ble min favoritt. Herlige farger og så er de så fint oppbygd alle sammen. Ha en fin helg.
    Klem fra Sissel ;-)

    SvarSlett