Velkommen til bloggen min! :-)

Så hyggelig at akkurat du titter innom! :-)

Ble introdusert for en fantastisk "scrappeverden" høsten 2010 og siden har det blitt mye papir, lim og glitter.

Om du "scroller" deg nedover og titter litt rundt, vil du for det meste finne mine papirkreasjoner.
Lager mest kort, men prøver meg også på en LO i ny og ne. Stilen min tror jeg kan kalles "hummer&kanari".


Storkoser meg med denne hobbyen som har uante muligheter for utfoldelse på det kreative plan.
Liker også å strikke og hekle... så kanskje ikke alt som kommer
her er av papir! :-)

Blir veldig glad om du legger igjen en liten kommentar.
Ha en riktig fin dag!

mandag 25. juli 2011

LO

Her vært innom noen blogger og sett på fantastisk, flotte LOer.
Denne er laget av ei tantejente som var konfirmant i år.
Litt dumt å måtte dekke ansiktet, men, men....

Ark fra memories, hjerter fra Nille, blomster fra Nille og gamle lysmansjetter, blonde fra Familieminner og punch fra MS

"Det gjør ingenting om du legger inn bilde av meg på bloggen din, tante"
Så her er LOen "usladda"


Utfordringer:
Skrappehuset - skisse og hjerte

2 kommentarer:

  1. Den ble kjempe lekker da , nydelig å annerledes løsning å kjempe fine bilder , takk for at du er emd å scrapper skissen

    SvarSlett
  2. For noen nydelige blomster!!! De var de første jeg så! Og de sto så flott til fargene i LOen!!
    Så kjekt at du ville bli med med enda ett bidrag til skissa!! HÆRLIG!!

    SvarSlett