Velkommen til bloggen min! :-)

Så hyggelig at akkurat du titter innom! :-)

Ble introdusert for en fantastisk "scrappeverden" høsten 2010 og siden har det blitt mye papir, lim og glitter.

Om du "scroller" deg nedover og titter litt rundt, vil du for det meste finne mine papirkreasjoner.
Lager mest kort, men prøver meg også på en LO i ny og ne. Stilen min tror jeg kan kalles "hummer&kanari".


Storkoser meg med denne hobbyen som har uante muligheter for utfoldelse på det kreative plan.
Liker også å strikke og hekle... så kanskje ikke alt som kommer
her er av papir! :-)

Blir veldig glad om du legger igjen en liten kommentar.
Ha en riktig fin dag!

søndag 21. september 2014

Anonyme Timeglass

Da er jeg i gang med 1. oppgave i Anonyme Timeglass hos
Cherish This - memories for Life.

Tema for alle oppgavene er
Maling, mist og/eller glitter.

Oppgave 1 er å lage noe med fargene fra dette bildet.


Jeg har laget et posekort.
Har brukt både maling, mist og glitter her.
Arkene er fra Pion, MS punch, charm fra Korthobby som er embosset med hvitt
embossingpulver, sløyfen er glimmermistet og har hatt litt glitterlim rundt kantene.
Grå papp som er malt med gesso.





Utfordringer:


5 kommentarer:

  1. Nydelige fargar og flott satt sammen med alle dei laga. Nå får me vente i spenning på neste oppgave i anonyme timeglass :)

    SvarSlett
  2. Ooooh så lekkert <3 Elsker alle lagene og de fine taljene!
    Tusen takk for at du deltar hos oss i Cherish this :)
    Klem fra DT Anette

    SvarSlett
  3. Your card really is gorgeous with all these different layers, you have combined your papers wonderfully! Thanks for joining us at Vintage Udfordring, take care, Ira x
    Ira’s Crea Corner

    SvarSlett
  4. Dette er jo bare kjempeflott posekort! Du har virkelig fått det til her med lag-på-lag :) Takk for at du srapper med oss i Nordsalten hobbyklubb!
    DT Anita

    SvarSlett
  5. Nydelig posekort :-) Flott med alle lag-på-lag.

    Takk for at du deltar på utfordringen vår.
    Lykke til!!

    Klem Astrid - DT
    Card and Scrap Utfordring.

    SvarSlett