Velkommen til bloggen min! :-)

Så hyggelig at akkurat du titter innom! :-)

Ble introdusert for en fantastisk "scrappeverden" høsten 2010 og siden har det blitt mye papir, lim og glitter.

Om du "scroller" deg nedover og titter litt rundt, vil du for det meste finne mine papirkreasjoner.
Lager mest kort, men prøver meg også på en LO i ny og ne. Stilen min tror jeg kan kalles "hummer&kanari".


Storkoser meg med denne hobbyen som har uante muligheter for utfoldelse på det kreative plan.
Liker også å strikke og hekle... så kanskje ikke alt som kommer
her er av papir! :-)

Blir veldig glad om du legger igjen en liten kommentar.
Ha en riktig fin dag!

søndag 15. juni 2014

Kurs med Finnabair

Har vært så heldig å få være med på to kurs i helgen med selveste
Finnabair! :) Utrolig flink dame, men så mye å lære bort!
 Det ene kurset het " Steampunk Love" og alle laget en LO.
Min ble slik:


Vi fikk en kit-pakke som inneholdt det meste av det vi trengte til LOen.
Har supplert med charms fra Korthobby og noen egne blomster og blonder.
Har brukt glimmermist og ulik maling.

Utfordringer:

7 kommentarer:

  1. Nydelig LO, så mange flotte detaljer og herlige farger. Nydelig pynta med masse flott pynt. Takk for at du deltar hos Sketchy Colors, lykke til.
    Klem Monica

    SvarSlett
  2. Stiligt!! Og heldiggris som har vert på kurs å fått inspirasjon :)

    SvarSlett
  3. Wow et lækkert lo du har lavet.
    Tak for at du er med på udfordringen hos os i Card and scrap.
    DT Sanne

    SvarSlett
  4. kor fine lell --- ja det var jo så artig ;)
    skulle berre hatt litt bedre tid til å se og prate med dere andre som var på kurset --- ha ein fine dag - monikasmil

    SvarSlett
  5. Nydelig LO du har laget ! Lekre farger og så mange flotte og herlige detaljer du har fått med. Virkelig et nydelig prosjekt.
    Takk for at du er med i utfordringa til Korthobby.no`s utfordring i juni som er jente eller dame.

    Klem fra DT-Torill

    SvarSlett
  6. Ja denne var aldeles nyyyydelig :) Heilt suuuuper denne helga ja :)
    Tusen takk for at du deltar på utfordringen vår :)

    Unni
    Card and Scrap

    SvarSlett
  7. Så fantastisk herlig. Har selv vært på kurs med henne, og det er virkelig en opplevelse for livet.
    Tusen takk for at du scrapper med oss i Nordsalten hobbyklubb.

    SvarSlett