Velkommen til bloggen min! :-)

Så hyggelig at akkurat du titter innom! :-)

Ble introdusert for en fantastisk "scrappeverden" høsten 2010 og siden har det blitt mye papir, lim og glitter.

Om du "scroller" deg nedover og titter litt rundt, vil du for det meste finne mine papirkreasjoner.
Lager mest kort, men prøver meg også på en LO i ny og ne. Stilen min tror jeg kan kalles "hummer&kanari".


Storkoser meg med denne hobbyen som har uante muligheter for utfoldelse på det kreative plan.
Liker også å strikke og hekle... så kanskje ikke alt som kommer
her er av papir! :-)

Blir veldig glad om du legger igjen en liten kommentar.
Ha en riktig fin dag!

fredag 7. desember 2012

Tilda Jul

Turkis og rosa julekort med Tilda fargelagt 
med promarkers.
Får ikke motivet mitt så klart i fargene som mange
av dere her inne. Kanskje bruker jeg feil ark???
Eller kanskje må jeg prøve distressmaling???


Ark My Minds Eye, tag Panduro, stempel Kreativ Hobby,
perler og blomster Kort og Godt, charm Korthobby,
Glitterlim crystal.

 Blomster og bånd er glimmermister med en selvkomponert farge.
(blanding av div rester) :)
 Nr 9. i Kreativ Hobby Juleutfordring

2 kommentarer:

  1. Lekkert dette her, og så har du laget så mue fint ser jeg. Kort og tags, du står på. Her er det bare jobbing og intet hobbyrelatert for tiden. Gleder meg til jul nå, ha en fortsatt fin adventstid, klem fra meg ;-)

    SvarSlett
  2. Søtt julekort i uvante julefarger, nydelig pyntet.
    Hvilken type ark bruker du til fargeleggingen?
    Jeg synes Letraset 270 gr gir det beste resultatet når jeg bruker ProMarker tusjer.

    Klem Sissel

    SvarSlett