Velkommen til bloggen min! :-)

Så hyggelig at akkurat du titter innom! :-)

Ble introdusert for en fantastisk "scrappeverden" høsten 2010 og siden har det blitt mye papir, lim og glitter.

Om du "scroller" deg nedover og titter litt rundt, vil du for det meste finne mine papirkreasjoner.
Lager mest kort, men prøver meg også på en LO i ny og ne. Stilen min tror jeg kan kalles "hummer&kanari".


Storkoser meg med denne hobbyen som har uante muligheter for utfoldelse på det kreative plan.
Liker også å strikke og hekle... så kanskje ikke alt som kommer
her er av papir! :-)

Blir veldig glad om du legger igjen en liten kommentar.
Ha en riktig fin dag!

onsdag 8. august 2012

Rammekort

Hei alle sammen og god sommer!
Det har vært lite scrapping på meg i det siste, men håper nå at det skal bli litt mer "liv" inne på bloggen min.

Her er et kort jeg laget på sommertreff hos Audhild.
Diesen er lånt og jeg husker ikke produsent, men nydelig fin er den.
Passer akkurat til et rammekort.
Ideen og malen til kortet fant jeg på siden til Guri - takk, takk! Og verken Blinda eller Audhild hadde laget slike kort før - og dermed kunne jeg få vise dem noe! Kjekt :-)

 Maja ark, blomster fra Prima og Kort og Godt, 
perler også KoG.
Stempel Kreativ Hobby.
Sverte og glitterlim rundt kantene.
Bildet fra nett.

 Sunnmøring som jeg er, går ingenting til spille.
Restearket fra diesen limte jeg inn på siden der dert skal skrives en hilsen.

Utfordringer:


11 kommentarer:

  1. SÅ rent og pent. Skikkelig jente.

    Tusen takk for at du deltar hos oss iPapiravisen :D

    SvarSlett
  2. Nydelig dette asså:-) Og takk for at du lærte meg dette! Diesen er fra LeCrea og fås kjøpt hos Kortgleder. Den er skikkelig fin ja.

    SvarSlett
  3. Så lekkert dette blei. Likte godt den diesramma. Kjekt at du finner inspirasjon inne i bloggen min :)

    SvarSlett
  4. Hello Sissel
    This is a gorgeous image and you have her set within a beautifully designed card.
    Thank you so much for joining us this week at Our Creative Corner we are thrilled to see your work.
    Smiles:)
    Sue

    SvarSlett
  5. What a fantastic vintage feel you've mainted from the image to the card. The soft subtle colors are gorgeous and the die frame is perfect. I was especially fond of the flowers in the image being repeated on the actual card. That looks amazing along with the bits of bling!

    Thank you so much for sharing your creativity with us at Our Creative Corner. Best of luck and we'd love to have you visit again next week!
    Lisa xx

    SvarSlett
  6. Så nydelig kort! Takk for at du scrapper med NSHK.
    -Karen Elise-

    SvarSlett
  7. Så nydeligt og elegant. Flot gennemført i skønne farver.
    Ha en god aften

    SvarSlett
  8. Dette var et nydelig rammekort.
    God helg !

    Klem,Kjersti

    SvarSlett
  9. Tusen takk for at du deltar hos Papirpikenes Verden, men vi kan dessverre ikke godkjenne bidraget denne gangen, siden du har kombinert det med for mange andre utfordringer. Velkommen tilbake senere :-)

    SvarSlett
  10. Så utrolig herlig kort.
    Takk for at du deltar hos oss i Papiravisen.

    Klem fra Merethe

    SvarSlett
  11. Et kjempefint kort med nydelige farger.
    Takk for at du deltar hos Scrap'a'Long.
    Klem, Therese.

    SvarSlett