Velkommen til bloggen min! :-)

Så hyggelig at akkurat du titter innom! :-)

Ble introdusert for en fantastisk "scrappeverden" høsten 2010 og siden har det blitt mye papir, lim og glitter.

Om du "scroller" deg nedover og titter litt rundt, vil du for det meste finne mine papirkreasjoner.
Lager mest kort, men prøver meg også på en LO i ny og ne. Stilen min tror jeg kan kalles "hummer&kanari".


Storkoser meg med denne hobbyen som har uante muligheter for utfoldelse på det kreative plan.
Liker også å strikke og hekle... så kanskje ikke alt som kommer
her er av papir! :-)

Blir veldig glad om du legger igjen en liten kommentar.
Ha en riktig fin dag!

onsdag 25. april 2012

Gaveeske

Har kledd en eske Minttopper.
Denne fikk farmor som hadde bursdag i påsken.


Ark fra Tim Holtz blokk, blomster og perler Kort og Godt, 
dies Mariannedesign, stempel Kreativ Hobby
Glimmermist

Ekte gåsunger og en heklet blomst under blomsterpynten.
De hvite småblomstene er ekte, tørket og spraylakket slik at de
skal holde seg fine... forhåpentligvis! :-)

Utfordringer:

2 kommentarer:

  1. HVor er det en smuk æske... så nydeligt dekoreret.
    Die'n du har brugt bag motivet er super lækkert. Ha en fin dag

    Tak for at du deltager på Card and Scraps udfordring!!!

    SvarSlett
  2. Hvor er den bare NYDELIG ♥

    1000 tak for at du deltager på Card and scraps udfordring.
    knuss♥

    SvarSlett