Velkommen til bloggen min! :-)

Så hyggelig at akkurat du titter innom! :-)

Ble introdusert for en fantastisk "scrappeverden" høsten 2010 og siden har det blitt mye papir, lim og glitter.

Om du "scroller" deg nedover og titter litt rundt, vil du for det meste finne mine papirkreasjoner.
Lager mest kort, men prøver meg også på en LO i ny og ne. Stilen min tror jeg kan kalles "hummer&kanari".


Storkoser meg med denne hobbyen som har uante muligheter for utfoldelse på det kreative plan.
Liker også å strikke og hekle... så kanskje ikke alt som kommer
her er av papir! :-)

Blir veldig glad om du legger igjen en liten kommentar.
Ha en riktig fin dag!

onsdag 11. januar 2012

One Layer Card

... eller Clean and Simple??
Har lenge hat lyst til å prøve denne teknikken med embossing og farging og utklipp, 
men har ikke helt skjønt hvordan det gjøres.
Er en stor beundrer av Lissys kort (nedergaards) og inne på hennes blogg fant jeg en video. 
Ble litt klokere etter den, men har gjort det på "min måte"! :-)

Det ble et LOVE kort:


Har bare brukt grå kartong som er glimmermistet med Turquoise Blue og Coffee Shop.
Stempel fra Storyteller og Norsk Stempelblad som er embosset hvite.
Hjertene er embosset og klippet ut. Opphøyd med 3D pute.
Bånd Nille og perler Kort og Godt.
Glemte å ta bilde av innsiden... som jeg for en gangs skyld faktisk hadde gjort ferdig!! :-)
(kommer senere)
Utfordringer:
Ett Trykk - One Layer card


3 kommentarer:

  1. Heisan :)
    Her har det blitt laget mye fint siden sist jeg var innom.
    Nydelig kort til mamma`n din og søt Tildaveske, kjempefint dette siste kortet også. Lekker blåfarge, enkelt og flott pyntet.
    Klem Sissel

    SvarSlett
  2. Dejligt at jeg kan inspirere dig... og hvor har du lavet et super smukt kort. Det er så lækkert med glimmer misten du har brugt og de fine swirl gør det så elegant
    God aften

    SvarSlett
  3. Dette var bare helt nydelig !!

    Klem Kjersti

    SvarSlett