Velkommen til bloggen min! :-)

Så hyggelig at akkurat du titter innom! :-)

Ble introdusert for en fantastisk "scrappeverden" høsten 2010 og siden har det blitt mye papir, lim og glitter.

Om du "scroller" deg nedover og titter litt rundt, vil du for det meste finne mine papirkreasjoner.
Lager mest kort, men prøver meg også på en LO i ny og ne. Stilen min tror jeg kan kalles "hummer&kanari".


Storkoser meg med denne hobbyen som har uante muligheter for utfoldelse på det kreative plan.
Liker også å strikke og hekle... så kanskje ikke alt som kommer
her er av papir! :-)

Blir veldig glad om du legger igjen en liten kommentar.
Ha en riktig fin dag!

onsdag 27. april 2011

To kort i rødt

Konfirmasjonskort til jente

Ark fra memories, MS punch (takk for lånet Audhild :-), digistempel KennyK malt med promarkers

Arket er fra vetikke, dies fra Spellbinders, charms fra Korthobby, blomster og bling fra Kort&Godt

Sender inn til Nordsalten Hobbyklubb som har akkurat dette "tema".

2 kommentarer:

  1. Det var to fine kort. Likte det med Kenny K ekstra godt. Syntes de er så stilige! Og jeg har nettopp kjøpt meg mine første promarker tusjer og lastet ned noen Kenny K motiver. Så de neste dagene skal jeg prøve meg på noen av disse også, gleder meg! :D Klem Camilla:)

    SvarSlett
  2. Stilige og flotte kort! Tusen takk for at du deltar hos NordSalten hobbyklubb.

    -Wenche

    SvarSlett